Retour- en ruilvoorwaarden

Binnen de zichttermijn van 14 dagen mag een artikel worden geretourneerd of geruild. We ontvangen het artikel graag ongedragen (passen mag natuurlijk wel), in de originele verpakking en met kaartjes. Zitten er beschadigingen of vlekken op het product, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Sommige hygiƫneproducten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Deel onze liefde voor kleding!
Je bestelling is met veel zorg en aandacht ingepakt en verstuurd. Ben je niet blij je met je keuze en wil je je bestelling retourneren? Behandel de kledingstukken dan met net zoveel liefde als wij dat doen en voorkom vlekken en beschadigingen bij het passen en terugsturen. Denk aan: make-up vlekken, haren van huisdieren en onaangename geurtjes. Zo zorgen we er samen voor dat iemand anders alsnog blij wordt van het item.

Niet tevreden over je product?
Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product of over een van onze diensten? Meld dit dan aan ons Customer Service team door en email te sturen naar aftercare@perfectlybasics.nl.

Geef een duidelijk omschrijving met vermelding van bestelnummer, klantnummer, aankoopdatum en een eventuele foto. Je ontvangt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 14 dagen) antwoord over afhandeling van de klacht.

Aanhoudende retours
PB. hanteert een flexibel retourneerbeleid om jouw online winkelervaring zo prettig mogelijk te maken. Wel monitoren wij het aantal retours per klant en aanhoudende retours die in strijd zijn met onze voorwaarden, zullen worden genoteerd en kunnen mogelijk leiden tot het weigeren van toekomstige bestellingen of in het uiterste geval tot het sluiten van je PB-account. Als dit het geval is voor jouw account, dan nemen wij hier van tevoren uitgebreid contact over op.